Frustrerande

IBLAND vet jag inte riktigt vad jag tänker med.
Såhär var det.
För ett par dagar sen hade jag jättetråkigt och bestämde mig för att googla "hur länge har jag levt".
Så skrev jag in lite grejs och så kom det upp ett antal dagar som jag hade levt och så tog jag kort på det, och NU när jag kollade igenom mina bilder hittade jag resultatet. 4999 dagar. EN DAG IFRÅN 5000!!!!! OCH JAG GICK INTE IN NÄSTA DAG, OCH GLÖMDE FULLSTÄNDIGT ATT FIRA MIN 5000 DAG! Typiskt alltså.
Jag tänkte inte ens att det nästan va 5000 dagar. INTE ENS DET.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Sv: ajdå, tråkigt att höra! hoppas du blir bättre :D jag mår toppen! kom precis hem till en nystädad och julpyntad lägenhet :)

2011-12-11 @ 16:35:27
URL: http://bumblebeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0