Guten Morgen


/på bilden (tagen igår) är Matilda. Lång slutartid. (;

Startar dagen med att visa mina språkkunnigheter! Imponerade? :D
Ska äta frukost och den där biten, sedan hoppar jag på bussen och drar in till mitt fotoläger.
Himlen är grå med det blir nog bra bilder ändå. :)
(nu fick jag nästan till ett rim också. weeeeho!)

Hoppas att ni kommer få en grymt bra tisdag! Håller tummarna.


update: omen va? såg precis på google att det är sommarsolståndet idag. känns ju kul att det är helt grå himmel så att man inte ser solen då haha. menmen, det kanske spricker upp ;)

Kommentarer
Postat av: Moa (:

Sv: Tack!

Din blogg var också jättefin :D

2011-06-21 @ 11:35:26
URL: http://moaam.blogg.se/
Postat av: My Vestlund

Hejsan hejsan! ♥



Veckans blogg är avslutad. Kika in och håll tummarna för att det blev just DIN blogg :)



Ps. Skoj att du anmälde dig.

2011-06-22 @ 11:48:53
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0