Vilken kväll!


från vänster till höger: toby, lisa, jag, pontus, calle, linnea. jaqueline oskar och annie i bakgrunden :)

Vilken dag jag hade igår!
Helt underbart kul!
De flesta i min klass kom dit och vi badade, körde femkamp och frågesport och allt det där. Har verkligen en fin klass, kunde inte bli bättre asså!
Jag har massoooor av bilder som jag kan bjuda på, men börjar med några stycken. ☻


jag och två av mina fina presenter. angry birds! fick en blå också men jag hade inte öppnat den då ;)

andrea och evelina ♥

ullis och linnea ♥

emmy och jag ♥

pontus ♥

jag och calle ♥ (haha min miiin.. ;)♥)


min fina klass! och ja, jag tänker skriva alla namn.
från vänster: jaqueline, ullis, pontus, evelina, annie, andrea, emmy, calle, linnéa, toby, oskar, jens, kim, lisa och jag framför alla haha ♥

Jag har somsagt många fler bilder att visa, men det får bli ikväll eller imorgon ^^
Ha en bra lördag allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: Pontus

2011-06-11 @ 11:41:08
Postat av: Pontus

;ooo min min är helt weird, men jag överlever ;ss

2011-06-11 @ 11:41:58
Postat av: Ullis

Stolt fotograf. Jag kollar bort på fotot. Hahha

2011-06-11 @ 17:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0