Invicto (Talk Business)

Lyssna på det här, fetbra!!!
Bror min har gjort låten ovan, jag tycker att den är asbra :) Låten heter Talk Business, och han kallar sig Invicto :)

Så lyssna på låten!!! Ni kommer inte att ångra er ^^
Förövrigt så har jag precis läst 19 sidor Biologi.. Man känner sig ju duktig ;)
Haha nämen jag har fortfarande massa mer att plugga, men det är ju iaf ett steg på vägen. Provet är på torsdag.
Och idag fyller min vän Calle år! Stort grattis till honom! :)<3
Imorgon kommer det förresten bli en knasig dag. Först ska jag till tandläkarn och få min tandställning, sen återvänder jag till skolan en halvtimme och sedan vidare till ortopeden där jag ska hämta upp mina inlägg ^^

Nu ska jag gå och chilla (eller så pluggar jag lite till.. :d). Och mamma steker pannkakor. Götttttttt!

Kommentarer
Postat av: victoria

åh tack detsamma sötnos! :)

2011-10-04 @ 18:20:37
URL: http://ttola.blogg.se/
Postat av: victoria

åh tack detsamma sötnos! :)

2011-10-04 @ 18:20:42
URL: http://ttola.blogg.se/
Postat av: Matildas offer

Den är inte bra! :(

2011-10-06 @ 11:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0