lovisa e bäst

ja det var jag som skrev rubriken. absolut. ingen tvekan. puuuus. (som här nedan fast nä.)
HEJ!!!!!! IDAG ÄR JAG MED HON TILL VÄNSTER, HON HETER LOVISA JAG LOVAR. (fast hur kan ni veta liksom? jag kan ju faktiskt ljuga.) OCH HON ÄR KUNG PÅ ATT POPPA POPCORN. DET LOVAR JAG OCKSÅ. (och det kan jag ju ta kort på. det ska jag göra tihi.)
VI HAR I ALLA FALL VART Å KÖPT MASSA GODA SAKER OCH NU SKA VI SKUTTA NER I KÄLLAREN OCH ÄTA UPP ALLT. (och titta på en film som kallas Super. det låter väl super?)
kan också passa på att meddela att denna helt strålande 10+ uppdateringen sen i tisdags tar jag på mig. den ska bli bättre. i promise.
men idag har jag tränat och hängt med lovisa och nu blir det SUPERFILM. (imorgon har jag två matcher också :D:D:D:D) SÅ HEJDÅ. :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

GUD VAD VI E SNYGGA

2011-10-22 @ 20:47:06
URL: http://jagloviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0