Regnig dag

Image and video hosting by TinyPic
/himla fin gifbild jag gjorde för ett par veckor sedan.
Heeej.
Vädret idag kan man ju säga vad man vill om, men regnat har det gjort i alla fall.
Det är blött och lerigt överallt!
Vi hade orientering sista lektionen, och dagen i ära hade jag glömt mina utomhusskor - det var handbollsskorna jag hittade i väskan.
Så jag sprang runt i mina Converse som inte är vita längre, utan nu har fått en lite mer... brun färg, om man säger så..
JAJA, jag ska inte klaga.
Jag har två träningar, handboll och basket, framför mig, och dessutom tittar faktiskt solen fram nu, så det blir säkert en jättebra eftermiddag / kväll.
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: bella

hur gö du såna där " rörliga bilder " ??

2012-05-11 @ 07:24:16
URL: http://isabellaurgrunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0