GÅRDAGENS OUTFEET (+ lite andra saker)

(för den som undrar vad i hela världen en outfeet är, läs det här inlägget: ... asså klicka på "här". Eller varför inte på alla här jag skrivit? ELLER ALLA I KURSIV STIL!!! Som HÄR HÄR HÄR OCH HÄR!!!!)
.
Vet ni vad?
1. DET ÄR SPORTLOV!
2. IMORGON åker jag till Sälen!!!! SÅHÄÄÄÄÄÄÄR NICE!
Ska bli superkul verkligen, åka skidor HEEEEEELA dagarna!
Tar med mig datorn och kan ju alltid mobilblogga, men vi får se hur det blir med bloggen, en vecka får ni stå ut..)
.

update: såg nu att jag har stavat fel på "förrst" i inlägget, FÖRST ska det ju va... himla busigt. hoppas ni står ut!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg! Den bilden i headern var jättefin:)

2012-02-11 @ 16:17:01
URL: http://maolions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0