Andrea

Jag hade nästan glömt bort de här bilderna, men här har ni första! Det är från fotograferingen med Andrea, Annie och Therese. Det blev verkligen toppenbilder. :)

Igår hade jag ont i halsen och fick stå över träningen och samma sak idag. Det suger verkligen, var två viktiga träningar :( Men jag hoppas att allt känns som vanligt imorgon så att jag kan spela mina 2 matcher!!!
Hur som helst, jag är nästan aldrig sjuk så jag får helt enkelt tåla detta.
Jag ska snart in i duschen och sen ska jag åka in till stan och köpa skor :) det blir najs.
BTW så måste jag bara tipsa om det här blogginlägget. SÅ RÄTT!

skriver mer nästa gång jag skriver. HA, I'VE GOT THE POWEEEER


PSSSSSS, det här var det tråkigaste inlägget jag gjort på länge. JAG SKA BÄTTRA MIG.

Kommentarer
Postat av: Josephine JEWELLRY BY DEAR JOSEPHINE

Sv: Tack! detsamma! :)

2011-11-26 @ 18:08:44
URL: http://dearjosephine.blogg.se/
Postat av: Josephine JEWELLRY BY DEAR JOSEPHINE

Sv: Tack! detsamma! :)

2011-11-26 @ 18:08:45
URL: http://dearjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0