Jag har tråkigt, och nu får ni lida av det ↓

1. Vad/vem fick dig att skratta idag? – Mina vänner :)

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - sov!

3. Vad gjorde du för 30 min sen? – kollade igenom facebook för 1000 gången :)

4. Vad hände dig 1993? – då fanns jag inte. hah ägd!

6. Tre ord varför du sist spydde? – minns inte det. (woooho 3 ord. nä men jag var nog magsjuk eller nåt ;) )

7. Vilken färg är din hårborste? - blåsvart

8. Vad köpte du sist? - tuggummi

9. Vad fick du senast i present? – en chokladkaka av min mormor som jag inte ätit upp än, den som spar han har!!! (fast hon då)

10. Vilken färg är din dörr? - vilken av dem?

11. Var förvarar du dina pengar? – olika ställen, heheheheeheheh

12. Hur var vädret igår? – som idag. haha nu undrar ni va?

13. Vart kramades du sist? – i köket.

14. Vad ser du fram emot? – SPORTLOVET. ska åka skidor då, wooooho

15. Vad är 15? – det är den här frågan. HA!

16. Vilken skostorlek har du? – 40

17. Vill du klippa dig? – helst inte, men på tisdag smäller det.

 

 

18. Är du över 25? - nä. eller det kanske är cm som menas? isf, ja, jo jag är en bit över 25 cm :)

19. Pratar du mycket? – ja, hela tiden :)

20. Kollar du på O.C.? – nej

21. Har ditt namn ett "x" i det? - ja (matildax)

22. Känner du någon som heter Steve? - inte vad jag kan komma på

23. Hittar du på egna ord? – det gör jag säkert.

25. Är du en typiskt svartsjuk person? - nej

26. Vad har du för mobil? – iphone

27. Vem ringde dig sist? - tessan :)

28. Biter du på naglarna? - nej

29. Har du lockigt hår? – inte lockigt direkt.

 

hade mycket rakare hår när jag var liten än nu ;)

 

30. Vilken konsert ska du på härnäst? – avicii (i mina drömmar alltså)

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? –

32. Hur många gånger har du svurit idag? – ingen :) ha!

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? – fast... :)

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? - nej

35. Ska du jobba imorgon? - nej, imorgon blire match :D

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - minns inte

37. Vad borde du göra nu? – äta godis. eller fortsätta glo på datorn fast ingenting händer. det känns viktigt...

38. Har du något smeknamn? – nä.

39. Sover du mycket? – kan man sova för mycket? ...

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? – kronjuvelerna :)

41. Vad ska du göra på lördag? – ha, hinner förmodligen inte med mycket mer än att äta godis, men det är ju alltid något ;)

42. När var du ute sist? – ute i naturen? wooh, i eftermiddas. ;)

43. Har du gråtit idag? - nej

44. Är du en glad person? – ja det tycker jag :)

45. Har du roligt nu? – inte nånstans

46. Vad äter du helst? – pizza sitter väl aldrig fel.

47. Vem var du med sist? – andrea :)

48. Vad heter din mamma? - cecilia

49. Vad är ditt namn? - matilda

50. Tycker du om någon just nu? - jag ogillar ju inte direkt nån ;)


Kommentarer
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Bra frågor att fördriva tiden med! Jag snor dom Haha hoppas de e okejj! :)

2011-11-20 @ 02:43:52
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Bea

Okej vad mys :) !

Jag skulle egentligen gått till Amba på bloggeventet, men jag vad så trött och sliten efter träningen så det gick inte :/ .. Men det kommer fler gånger :) !

Idag jobbar jag, jobbar alltid varje söndag. Har du också något som du alltid gör på söndagar?? Typ kollar på tv och slappar :D ? haha jag vet många som gör det (; Typ som en avslappningsdag!

2011-11-20 @ 08:11:50
URL: http://svettlukt.se
Postat av: Amanda Matanovic

fin blogg du har!

Allt bra med idag idag? :D



- Va gärna med i min DAGENS BLOGG TÄVLING i min blogg!

// Amanda, http://ammm.blogg.se/

2011-11-20 @ 18:30:07
URL: http://ammm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0