ni glömde väl inte!?

ATT DET VAR 11/11/11 11:11 igår????
Det gjorde i alla fall inte jag. Hela klassen satt på SOn och typ räknade ner.
"NU, BARA LIIIIIIITE LITE KVAR, nuuuuuuuu........ är det över."
Och så var det med det.

Just nu sitter jag i bilen på väg hem från träningen, men igår va jag ute med kameran PÅ NATTEN!!!!
(modigt ja vet MEN mamma va med ;))
Ni får se vad sen, tror jag hinner redigera innan vi ska till min kusin :)

 

Förresten så fyller min pappa 42 idag!!!!! Grattis världens bästa pappa <3

 


Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: tack så mycket! :D

2011-11-12 @ 18:12:44
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Anonym

Tack bästa Matilda <3

2011-11-15 @ 20:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0