Första inlägget på nya året!!

.
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! Det här är första inlägget 2013 och jag har redan skrivit 2012 och behövt ändra 12 till 13 en gång! knas.
Hoppas att alla ni hade värsta supergrymma nyåret och är nöjda med 2012, det är jag!!
.
Nu ska jag snart åka hem till Andrea! Kuul. Har halsduk idag och jag kommer säkert bli helt galen! håret blir alltid så hiiimlans ruffsigt vet ni..
OCH angående uppdateringen de senaste dagarna så säger jag bara att jag ska göra mitt bästa för flera inlägg i fortsättningen! bra va??
 
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vi hade det så mysigt!!:)

Frågestunden håller på tills på måndag så det hade varit roligt med nån fråga från dig:*

2013-01-04 @ 22:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0