GOTT NYTT ÅR!!!

KÄRA LÄSARE, NU ÄR DET HÄR ÅRET SNART SLUT OCH JAG VILLE BARA ÖNSKA ER ETT GOTT NYTT ÅR! ♥
.
Inledde nyårsafton med att springa omkring i trakterna med min pappa. (annars kallat joggingtur.) Kändes bra, ska ju spela cup nästa vecka så passade väl bra att springa lite. OCH nu är jag dessutom i toppform för att skjuta raketer ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
SKRIVER MER + kaaaanske hinner med att göra ett "mitt 2011" inlägg senare. nån gång. ehehe
i alla fall, GOTT NYTT ÅR.
orkade inte redigera den här faktiskt HAHA jag är sååååååå busig.
(svarar på kommentarer senare :) )

Kommentarer
Postat av: wilma

jag ska ha en fototävling i min blogg och undrar om du är intresserad ? ursäkta om du inte gillar sånt här :)

2011-12-31 @ 14:11:31
URL: http://wilmasot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0