Riktigt härlig dag.


nyredigerad, dock tagen för ett bra tag sedan.

grymt härlig dag idag.
i förra inlägget nämnde jag att vi hade klassens dag idag, och den tillbringade vi på en strand.
Jättemysigt. Vi badade, spelade beachvolleyboll, fotboll, åt korv och hade allmänt kul ;)
när vi spelade volleyboll fick jag för mig att jag bara skulle ta bollen med foten hela tiden, så jag kastade mig och höll på.
Tillslut kom jag på ett sätt som såg lite coolt ut, och fick med ett par vänner. Det var kul haha ;)
tills jag fick för mig att testa samma grej när vi spelade fotboll på en gräsplan! haha, det var hårdare där..

Efter att vi kommit tillbaka från stranden gick jag, Andrea, Annie och Evelina in till ett köpcenter och hängde lite där.
Köpte faktiskt... 4 saker :o och jag som sa att jag inte skulle köpa nåt ;)
men mamma kom dit, för hon skulle ändå köpa ett par grejer åt mig inför skolavslutningen ☻

Mycket text kände jag, haha, vem orkade läsa..? :s

Hoppas alla har haft en lika fin dag som jag! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sv: Tack :)

2011-06-13 @ 19:41:33
URL: http://summeroflove.blogg.se/
Postat av: Mimmiiiss

Kika och kommentera gärna min blogg! Pusss

:)

2011-06-13 @ 21:36:34
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0