musik och matilda, som m&m fast inte godis.


← bilden till vänster på lilla jag tog jag bara för att visa hur fint och lydigt mitt hår är när jag har duschat. och bilden till höger är på en gitarr. för att jag älskar gitarrer. och för att jag tog den idag. →


IDAG har jag spelat 2 matcher, tittat på 2 matcher (= tillbringat dagen i en hall) och vi vann båda våra och matcherna jag kollade på (min brorsas lagkompisar) vann också båda. + jesper spelade en match innan min men jag hann bara se 5 minuter eller nåt för att jag skulle samlas. MEN DE VANN OCKSÅ. SÅ 5 VINSTER, och det gillar vi. (eller inte motståndarna fast nu är det vi som räknas kan jag tycka.)

IMORGON är det skola 8.20-15.50 (bästa dan fast nä) och sen handbollsträning 17.00-19.00.

OCH NÄSTA VECKA är det lov!!! OCH GISSA VAD JAG SKA GÖRA DÅ??? hahh, i vanliga fall brukar ju jag svara på mina egna frågor men nu tänker jag inte göra det utan nu får ni tänka på det så säger jag det sen. nån gång.

HA EN BRA VECKA, SKA UPPDATERA SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT!!! (och som jag hinner. hemskt ledsen men skola och sånt tar upp mycket tid för tillfället)

Kommentarer
Postat av: tobbe

hej!! jag tror att du ska till serbien!!

2011-10-23 @ 19:56:48
URL: http://tobbeboi.blogg.se/
Postat av: olivia foto-vardag (mycket mig)

Sv: jag går i 9an och du? :) Men om vi skulle komma på något roligt som man skulle kunna göra på bloggen (som jag skrev innan för någon vecka sedan) ;)

2011-10-23 @ 21:22:18
URL: http://oliviasfoton.webblogg.se/
Postat av: moa.

fina bilder.

kram!

2011-10-25 @ 21:11:44
URL: http://tihque.blogg.se/
Postat av: korvgubben

HEJ MIN VÄN VAD FIN DU ÄR KRAM.

2011-10-27 @ 12:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0