Sjukdomar och grekiskt godis

Godkväll!
Jag har gått och blivit ordentligt förkyld. När jag kom hem från skolan åt jag och sedan gick jag och bäddade ner mig i soffan där nere framför teven och där har jag befunnit mig fram tills för typ tjugo minuter sedan. Nu sitter jag framför teven här uppe istället ;)

Jag har också öppnat ett paket sura Haribo remmar från Kreta. Har aldrig sett detta godis här i Sverige så jag ska njuta av varje tugga ♥

Får se hur det blir med uppdateringen den här helgen. Beror på vad jag orkar.


här har ni en gammal, oredigerad iphone bild från i våras. Sådana här bilder hittar man ganska många av på min telefon...

Kommentarer
Postat av: Ceciliaaa

Vaffö dedå??

2011-09-11 @ 21:37:16
URL: http://moobyjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0