Simhallen

jaha, there was a time när man var brun (och sur, haha. alla webcam bilder på mig är sura nästan :D fast jag är värsta gladisen egentligen) säger jag bara. Nu är det december och man är värsta blek..
Jag klagar dock inte för jag ÄLSKAR snön.
.
Idag är det torsdag, jag har simmat 800 meter i skolan och förfrysit håret ute i minusgraderna. hur som helst kämpade jag mig igenom varenda meter, och nu är håret varmt och inte isigt igen, sköönt.
.
I helgen ska jag till Lund och vad jag ska göra där berättar jag i ett inlägg senare.....
Ska försöka hinna göra massa roliga tidsinställda inlägg! Mycket för min vän ebbas skull, eheh (följ henne på instagram NU! hon heter ebbaaaaaaaaa (nio stycken a!)) (oooooch sedan passar jag på att slänga in ett litet förslag att ni går och följer annienordin också!)
.
Bra, då har jag fått en himla massa sagt. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0