en sån där dag

det här var vad jag hade för mig i skolan idag när jag hade tråkigt. lite verbinspirerat, kreativt va? (nej inte alls, har prov på engelska verb imorgon så det var bara därför. men ni kan ju låtsas att det bara var min egen kreativitet.)
.
Idag har varit en jättebra dag, hänt bra saker och vart allmänt bra! FÖRUTOM ett par saker.
För att göra det enkelt tänker jag lista dagens händelser i en bra och en dålig kategori. (superlätt eller hur ehehehe)
.
Bra saker:
1. Det är sol och klarblå himmel, även fast det är iskallt ute! Det gillar viiiii.
2. Golvbygget är färdigt och plasten mellan köket och vardagsrummet är borta, woooooohooooooo, MASSA EKO!
3. Jag har fått en ny beställning på bloggdesign av Lisa som jag ska börja med såfort jag har tid över!!!
4. Jag har massa ny inspiration att blogga och fota om, så räkna med mer KREATIVA INLÄGG i fortsättningen!!!!!!!!! hur bra?
.
OCH SEDAN, de dåliga sakerna. De är superdåliga faktiskt, framför allt den första. för den som är känslig för att höra hemska saker om elektronik, så varnar jag er att inte läsa.
1. Min skoldator trillade ur skåpet idag, rätt ner i stengolvet och delar av skärmen slutade fungera så det är helt vitt där nu :( JAG ÄR KLANTIG! måste lämna in den på reparation eller något. det är synd :( (och sorgligt)
2. Idag fick jag ett sms från Tele2 att jag förbrukat 90% av den här månadens internet. OCH DET ÄR 7 DAGEN AV 28!!!!!!!!!!!!!!!!!! (vilket mest bevisar att jag borde sluta surfa så mycket.)
.
Nu ska jag plugga engelska och matte, ha en bra eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Matilda,



Om du har kommit upp i ditt volymtak på abonnemanget kan du ringa oss på 0772-25 25 25 för att lägga till extra mobilsurf. Priset kan variera från 40 kr och uppåt beroende på vilket abonnemang du har idag. Du har också möjlighet att surfa på WiFi så dras inte volymen från ditt mobilsurfpaket hos oss och då räcker surfen längre. Den första varje månad nollställs volymen, då kan du börja surfa igen till full hastighet om du inte vill lägga till extra kapacitet.



Om du har några frågor eller funderingar får du gärna mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2012-02-08 @ 13:33:32
Postat av: Olivia

sv; tack så mycket :)

ja det är bra, sj? ;)

2012-02-08 @ 16:43:19
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Agnes

Svar: tack så jätte mycket det är din med!

Gå gärna in hos mig och fråga saker i min frågestund och kommentera musik inlägget! veckans blogg vill du vara med? anmäl dig;)



kram och fin du är!

2012-02-08 @ 16:53:09
URL: http://agneshagelberg.blogg.se/
Postat av: Agnes

Svar: okej! fråga gärna saker i min frågestund! :D

2012-02-08 @ 16:58:38
URL: http://agneshagelberg.blogg.se/
Postat av: Kitty

Oj oj oj, va kreativ du är! låtsas haha.



Det är för övrigt rätt äg att Tele2 svarar på dina problem i ditt eget kommentarsfält på din blogg. ^^

2012-02-10 @ 13:14:16
URL: http://www.kittonia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0