Tiger och sommar

en liten vända i photoshop blev ett gulligt tigerhuvud som inte är särskillt snyggt urklippt och en massa blont hår på det.. jaja, det är en bild i alla fall.
.
Sämst uppdatering och grejor men jag har haft både prov och läxor och nästa vecka har jag tre redovisningar så... här köttar vi ända in i vinterlovet.
JAJJEMÄN, det är bara typ tjugotre dagar kvar till jullovetttttt, wohoooooooooooooo.
.
Hur som helst, en fredag är ändå en fredag och den har jag spenderat hemma hos andrea med henne och andrea. Vi gick ut med hunden, frös om benen och sjung för grannen och käkade frallor.
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här och lägger upp tigerhuvuden på bloggen.
HA EN BRA KVÄLL 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0